Ακούμε ή λέμε συχνά: Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει! Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ! Δεν μπορώ να διαβάσω! Ή «Αχ, αυτό το παιδί, δεν συγκεντρώνεται καθόλου!»

Ακούμε ή λέμε συχνά: «Δεν μπορώ να τον/την σηκώσω από το παιχνίδι! Όλο μπροστά σε μια οθόνη βρίσκεται!» Πόσο τεμπέλης/τεμπέλα είναι;!

Πώς γίνεται και ενώ ένας άνθρωπος συγκεντρώνεται περίφημα σε μια ασχολία ή διαδικασία, δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί σε κάποια άλλη χωρίς να υπάρχει κάποια νευρολογική αιτία; Ποια είναι η ειδοποιός διαφορά; Καλλιεργείται η προσοχή και η συγκέντρωση;

Η απάντηση είναι: Ναι!

Η συγκεκριμένη coaching διαδικασία «Κατάκτησης της Μαθησιακής Επίγνωσης» έρχεται να δώσει μια άλλη διάσταση στην έννοια της συγκέντρωσης στην μελέτη, στην εργασία, στο όποιο έργο μας, καθώς εισάγει στη συνειδητή προσοχή και δίνει εργαλεία εφαρμογής της σε κάθε μαθησιακό ή άλλο περιβάλλον. Επικεντρώνεται στον τομέα της συνειδητής μάθησης και στον ρόλο της στη ζωή μας, σε όποια ηλικία και αν είμαστε, καθώς η μάθηση αποτελεί δια βίου διαδικασία. Εστιάζει στην έννοια της συνειδητής μάθησης ως εργαλείο κατανόησης του εαυτού σε ζητήματα εκπαίδευσης και στην επανατοποθέτηση της σκέψης προς όφελος της μαθησιακής εξέλιξης. Η διαδικασία προσφέρει πρακτικά βήματα και εργαλεία άμεσης εφαρμογής για την καλλιέργεια της συνειδητής παρουσίας στη διαδικασία μάθησης και εκπαίδευσης σε όποια ηλικία. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αξιοποίηση των εργαλείων που ο καθένας από εμάς έχει ήδη αναπτύξει για να μαθαίνει και ουσιαστικά αντιλαμβάνεται, συνειδητοποιεί, καταγράφει, εμπεδώνει και βελτιώνει το πως μαθαίνει ως αφετηρία και βάση της δικής του μαθησιακής επίγνωσης.

Απευθύνεται:

  • Σε κάθε άνθρωπο σε διαδικασία μάθησης και εκπαίδευσης, μαθητή, σπουδαστή, φοιτητή, εκπαιδευόμενο, εργαζόμενο ή άνεργο, επιχειρηματία, υπάλληλο ή/και συνταξιούχο ο οποίος/η οποία επιθυμεί να μάθει πως μαθαίνει και να απογειώσει τους τρόπους συγκέντρωσης και απόδοσης του/της.
  • Σε κάθε επαγγελματία που εργάζεται και συνεργάζεται με ανθρώπους,
  • Σε κάθε γονιό που επιθυμεί να κατανοήσει τον τρόπο που μαθαίνει το παιδί του/της και να ενισχύσει την μαθησιακή επίγνωση του/της.

Τα οφέλη:

  • Βαθύτερη κατανόηση των τρόπων και των τεχνικών που μαθαίνει ο ανθρώπινος εγκέφαλος,
  • Έναν προσωπικό οδικό χάρτη για το «Πώς μαθαίνω» προς άμεση πρακτική εφαρμογή,
  • Ένα προσωπικό εγχειρίδιο μάθησης για άμεση χρήση και μελλοντική αναφορά συμβατό με κάθε μάθηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *